.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیسی در مراسم گرامیداشت مقام معلم:
رئيس جمهور سند مورد استناد در آموزش و پروش را سند بنیادین تحول دانست و گفت: موانع اجرا بايد رفع و سند عملياتي شود / کسانیکه آمادگی تحول در آموزش و پرورش را ندارند کنار بروند/ حق التدریس معلمان بدون تاخیر در پایان هر ماه پرداخت شود ....
رئيس جمهور سند مورد استناد در آموزش و پروش را سند بنیادین تحول دانست و گفت: موانع اجرا بايد رفع و سند عملياتي شود /  کسانیکه آمادگی تحول در آموزش و پرورش را ندارند کنار بروند/ حق التدریس معلمان بدون تاخیر در پایان هر ماه پرداخت شود ....

شمال نیوز: رئيس جمهور در مراسم گرامیداشت مقام معلم سند مورد استناد در آموزش و پروش را سند بنیادین تحول دانست و گفت: موانع اجرا بايد رفع و سند عملياتي شود .

 

به گزارش شمال نیوز، رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت مقام معلم، ماموریت اصلی شورای عالی آموزش و پرورش را پیگیری اجرای رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و سند بنیادین تحول برشمرد.

 

 رئیسی در این مراسم که با حضور جمعی از معلمان و استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، این دانشگاه را کانون تحول در آموزش و پرورش خواند و با تاکید بر لزوم جذب افراد نخبه گفت: در طرح تحول، از اندیشه و دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هم استفاده شود. رئیس جمهور با بیان اینکه نباید نگران هزینه کردن در آموزش و پرورش بود از مسئولان مربوطه خواست:حق التدریس معلمان را بدون تاخیر در پایان هر ماه پرداخت کنند. آقای رئیسی به طرح رتبه بندی معلمان هم اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح مساله معیشت مهم است، اما همه قضیه نیست.

 

رئیس جمهور عبور از مدل آزمون و خطا در نظام آموزشی را یک ضرورت دانست و گفت: کسانیکه آمادگی تحول در آموزش و پرورش را ندارند از مسیر تحول کنار بروند.

 

 

رئیس‌جمهور بابیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش چهار دهه تجربه را پشت سر گذاشته‌ایم و نباید کماکان نگاه آزمون و خطایی داشته‌باشیم ازشورای‌عالی آموزش و پرورش خواست دلایل اجرایی نشدن سند بنیادین آموزش و پرورش را بررسی کند.

 

 

رئیسی انتخاب مدیران در همه سطوح را مبتنی بر نگاه تحولی دانست و گفت: دانشگاه فرهنگیان کانون تحول در آموزش و پرورش است و باید این جایگاه را تقویت کرد.

 

 

رئیس جمهور ارزیابی مستمر برای افزایش میزان بهره‌وری رایک ضرورت خواند وگفت: هزینه‌کردن در آموزش و پرورش را سرمایه گذاری می‌دانیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.